lørdag 24. november 2007

Tilbakeblikk!

nm-red-Senja og nm-red-Nouit i stand på rypevinge!




Nm-red-Nikita i stand på due! hun er nå i Sverge, brukes mye på skogsfugl i de dype skoger.



10 september,fikk jeg kun en liten tur på 4 timer med nm-red- Senja, hunn hadde 12 stander ,jeg felte 10 ryper for henne.
Høsten har vi brukt til sette opp ny hundegård .6 avdelinger med, netting og singel i bunn.
Hundene har blitt kondisjonstrenet på grusvei! løpt ca 1 mil 3 ganger i uka.


nm- red -shaddow, blei en utmerket jakthund, god å apportere, på 1 jaktprøve fikk vi 3 uk.

Han er solgt til Tromsø. da jeg kun ønsker å ha tisper i kennelen.

Vist noen ønsker å bruke han i avl er det bare å ta kontakt.


Orrfugl ble det også feldt for senja! orrebrystene smakte utmerket med kanterellene!




Kleivskogens i-shira har vert kjempeflink i høst, selv om hunn desverre fallapporterer til min store fortvilelse, men det er en barlast hunn hadde med fra sitt tidligere liv! (eier) jeg vil ikke ødelegge reis og jaktlyst,hun skal få vere en jakthund.




Her er vi i treningsterenget i Svandalen i begynnelsen av august! klar til slipp!



Ann-sofi , med Frittjolf og Senja på finnmark 8 sept 07.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden