lørdag 16. februar 2008

Senjaprøven 16/2 08!

Natt til lørdag dundret stormen på mitt hus! det regnet å blåste grusåmt

Stilte til start med tre hunder (Senja,Nouit og Fritjof) det var 10 hunder i partiet.

Terenget vi fikk utdelt var Helledalen/Daumannen.

Det var mange gode søkere, men rypene var umulige! lettet på lang avstand,

Jeg er fornøyd med hundene mine/ og fritjof alle fikk gode kritikker og ingen av dem rampet seg ut.

Totalt var det påmeldt 60 hunder og kun 2 ble premierte.

1 AK til vakkerdalens Sterk og3 Ak til pointeren Aragon til Cristian Slettbakk.

Øverst på bilde er Ted Skoglund og irsksetteren Falko.



Frode Henriksen med Skott og Aiko.


Meg selv.


Min hendler Anne Harriet Berger (sprek dame)


Hjemme etter endt jaktprøve! Senja og Nouit i sofaen med han far!
Ny dag og nye muligheter i morgen! vi skal gå i Steindalen et tereng jeg har stor tro på.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden